donderdag 31 december 2009

Top 300 aller tijden

Het eind van het jaar is weer nabij, dus het is weer de hoogste tijd voor mijn top 300 aller tijden. Het maken van de lijst gaat me elk jaar meer tijd kosten en bovendien weet ik nog niet waar op deze aarde ik me aan het eind van 2010 bevind, dus daarom heb ik besloten dat deze jubileum-editie (het is precies 10 jaar geleden dat ik begon met het maken van mijn millennium top 50) voorlopig jammer genoeg de laatste editie zal zijn.
Over de lijst zelf: in de top is er niet heel veel veranderd, de top 8 is nog dezelfde als die van vorig jaar met alleen wat positiewisselingen. Bon Jovi staat nog steeds bovenaan en heeft daarnaast ook nog de meeste noteringen in de lijst, namelijk 14. De komende dagen zal ik ook nog een overzichtje posten met wat meer statistieken, dus hou deze site in de gaten.

Helaas staat deze site me niet toe om vanuit Excel naar dit bericht te kopiƫren, dus bij deze een link naar de lijst:

http://www.freewebs.com/llaurens/top300.htm

Geen opmerkingen:

Een reactie posten